суботу, 14 березня 2015 р.

На даний момент моє життя здебільшого зосереджене на навчанні.
Ну звичайно ще Пласт( скаутська організація).Та на карантині часу на все вистачало, тому я, скучивши за художньою школою, взялася за пензлики( і не тільки)
Сама не очікувала, що в мені прокинеться таке бажання творити.
Отже, я поставила натюрморт з підручних матеріалів та взялась до справи.Нажалья трохи втратила навики та все ж краще ніж я очікувала,зважаючи на те, що фарби до рук я не брала майже рік.Чорну темперну фарбу я так і не змогла відкрутити, тому я пробила в ній дірку( жорстока людина)
Ну вийшло, що вийшло.
Якщо когось зацікавила техніка малювання темперними фарбами, то ви можете спробувати. Це зовсім не складно.http://tess.in.ua/vidy-krasok/tempera.html

Немає коментарів:

Дописати коментар